Träningsverk -.-

Hejsan sötnötar xd! Hur mår ni? Själv mår jag super, vi åker ju imorgon! :)
Men iaf förlåt för att jag inte skrev igår, men jag va tvungen att göra andra saker -.-
Men ändå, igår va de jobbigaste träningen men den gav oss massor med vighet! Kom ner hela vägen i spagat på båda benen igår! *Stolt* Fast vi får ju inte glömma att den gav oss träningsverk XD Haha men de får man genomlida ibland!
Aja men idag finns de inte så mkt att berätta om en massa tråkiga änmen fast vi hade Thomas 2 gånger så de va ju bra iaf!
Men vi slutade 5 i 2 tidigt alltså! Då bar sde av till godishörnet jag och mina tjejor skulle köpa godis till imorgon kväll :)!
Men har inge mer att säga om dagen.. :)

Mer skriver jag inte just nu skriver mer sen..
Puss & Peace!
/ Mysan.



Jag och Bea ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0