Klar!

Japp nu alla är jag klar med alla mina fina läxor!
Men de va en lite rolig grej jag tänkte berätta. Just nu håller vi på med en text som heter Scary move. Och i Workbook(boken med alla frågor+uppgifter) skulle man Jobba. och jag jobbade då med den här texten. Då va de en uppgift man skulle hitta felet i meningen. de vi lite roliga meningar som : 

- Stop hiding under de sofa. Skulle vara , behind.
- Has he got a lunch box? Skulle vara , knife.
- No, but he´s got a balloon. Skulle vara , gun.

Ojsan nu sa ju jag svaren till alla er i min klass som läser de här :$
Mohaha! Hoppas jag har fel ;) Fast de vet jag ju att jag inte har.. -.- Klumpigt av mig upps x)
 
Aja, De va typ de jag ville säga ;$ Nu ska jag ta och spela lite sims eller wii vi får se.
Puss & hare king!
/ My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0