Jag suger på bowling!

Hejsan på er sötnosar! Sitter just nu och kollar på film med mami.
Den som går på 4an så just nu är de reklam, så jag passade på att skriva lite bilderna kommer även i de här inlägget. :D
Men kom sist i bowlingen! :$ Pinsamt som fan! Hihi efter körde vi barn burken, känns som om de va 984665 år sen jag körde de sist så de väkte lite minnen. -.-
Aja, Men nu kommer iaf bilderna från i söndags :)<3 Orkar inte lägga ut flera behöver sova!
Puss.
/Mysan

Söndag:
(gymnastik-grej med Mickis)



Love! <3



Hihi där titta jag fram x)



Mickis :)<3



Ser ut som en vanlig bild? Men kolla närmre..



Mohahah ;)! Skum, med flum! x) Fan va tråk jag är ;)

Aja ha de bäst nu ska jag gå och titta på filmen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0