Bilderna!

Hejsan på er! Nu blev ni lite förvånade va? Nej men de är så att jag har studiedag idag, så idag kan jag lova att alla bilder kommer idag.. Ja dom kommer till och med nu :)
Hare kung medans ni tittar på bilderna.




Innan festen:



Hihi jag plattar håret ;) sorry minen bjuder på den!



Bästevännerna!
(lite suddig) <3



Jag suddig -.-



Love



Jag älskar att de är vi igen ! <3



Mina tjejor älskar er! <3



Hihi kiss my as! ♥



Hihi jag :)



Bea honey! <3



Min kkatigaste älskling! <3



BBALLASTE sötnos! <3



Upps vad händer här? ;D♥

Festen! :



Killarna :)



Hihi tjejorna och Gabbe :)!



Vi som är Bäst +
Bea som fotade ;)



Hihi
Jojje :)



Diana sweet! <3



Sötnosar, älskar er! ♥



Hihi söt! ♥



Älskar dig
Aldin Bektesevic! ♥



Söötnosar!



Meron & Steffi :)



Gullungar Nelly & Wilma :)



Mathilda & Gabbe.. ♥



Boysen xd



Gabbe :)

De va typ alla bilder, eller inte exat alla de skulle ni nog inte orka kolla på men ni fick ganska många? Eller? ;)
nu ska jag dra och käka sen ska jag städa mitt rum och damsuga hela huset -.- ♥
PUSSAR!
/
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0