Rubrik?

Hej hopp :)! Hur är de med er? Själv är de toppen, eller nja ska snart göra läxor och då sjunker mitt humör men så långt har jag inte kommit än så nu är jag på toppen humör! :D
Aja idag gjorde vi inte ås mkt i skolan, sjöng några jävla barn sånger på musiken.
Jag menar liksom hallå, Bäbä vita lamm & Mors lilla olle ? Skum! ;o
Hadde massa skumma lektioner vilka kommer jag inte ihåg ;$
Slutade iaf tidigt idag :D! 13:55 WIHO! XD Då gick jag och några ner till centrum för att ta bussen hem sen.
På bussen hadde jag sälskap av Elin och Maria ett tag också..

Men nu mina kära läsare ska jag ta och spela lite wii har fått de där ny ni vet .. Aja hare king!
/ My - älskar dig!




Behöver jag säga mer? Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0