Disco igen.

 Hejhej sweetnosar!
De här inlägget skulle kommit in tidigare men min data lagga så va tvungen att starta om skiten igen -.-
Men nu ska vi inte vara sura x) För nu funkar ju datorn :)!


Menmen, idag har vi haft B Ä S T A dagen asså! Förutom att Bästevän va sjuk :(
På morgonen skulle vi haft musik men Anders(Musikläraren) va sjuk så vi hade typ eget arbete typ alla ritade, utom jag och Bea som satt och pratade med varandra i tellefon och vi sitter 1 bänk i från varandra. Vi är skumma Eller vadå? Haha men de är nice!
Men efter hade vi iaf Lena som också är musiklärare. Vi gjorde en uppgift med noter hade typ 2 ½ rad kvar -.-
Men Lena va ju bara vikarie efter om Anders va sjuk, aa vi har han 2 gånger efter varanadra.. Men sen skulle hon ha 6orna ♥, så vi fick gå typ en kvart tidigare, så då hade vi 35 minuters rast! NIce asså! :D
Efter rasten hade vi Hemkunska, vi gjorde äppelkaka, nice! :*
Sen hade vi 1 timmes lunch, nice!!
Sen Matte med våran älskade lärare Thomas!
Sen hade vi Idrott kunde inte vara med på grund av mina fötter. Inte nice!
Men efter slutade vi.
Nu ska jag draga till ett disco som vi håller i med gymnastiken.. :)
Men nu har jag lite brottom ska vara där om 5 minuter. och jag ska bytta om. *Suck*

Aja men nu måste jag verliken springa iväg.
Ni får ha de så bra alla bilder från dagen + discot kommer när jag kommer hem .
Ha de bäst
!
/ My


Kommentarer
Postat av: becca

fin blogg ! vad har du gjort idag då?:)

kram!

2009-09-04 @ 20:00:55
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0