Dålig uppdatering, Jag vet!

Hejsan hoppsan mina fin läsare! Hur mår ni? Själv mår ja toppen, är lite trött bara men de är jag alltid xD
Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft en liten "bloggpaus" eller vad man ska säga och sen har jag tränat väldigt mycket så jag har inte haft orken till att skriva .. :s
Men nu är jag här för att berätta om min dag :)!
Vi började 10 över 8, hatahatahata! Då vi hade typ musik sjöng massa banansånger, tråk för vi S1or få sjunga på O&A och 2 gånger dabadaba -.- 
Sen hade vi nåpgon annan tråkig lektio orkar inte berätta vilka.. Men innan lunch hade vi typ idrott där vi hade orgentering typ va skit tråk!!
Men iaf efter hade vi lunch, as äckligt haha. Apropå ingenting, Har ni märkt att jag är negativ idag? ;o
Menmen, de måste man vara ibland, men nu ska jag inte vara mer negativ har jag bestämt ;)
Efter lunch hade vi Thomas vi va i 6ornas klassrum, letade i typ 5 minuter efter Systers bänk men nehä hittade inte den, så satte mig framför Bästavän :)
På lektionen pratade vi om Vatten -.- TRÅÅÅK! Upps Hihi ;$ . Men som tur va hade jag ju min mobil som räddade allt! Eftersom jag älskar att prata med massa personer som Älskling ;)
Sen efter de hade  vi Matte med Thomas, Alla älskar fan Thomas! Lovelovelove!
På lektinen jobbade jag rikdigt bra! *Stolt* Mihi.
Gick även ut och sa Hejdå till älskling, tihi!
Sen drog jag och Maria hem till mioa! Och vi har bara chillat lagom Mohihi! :)

Men nu ska vi dra och spela lite spel på min älskade Data.
Pussar.
/ My.



Bild på lilla mig kanske inte finsaste blir typ aldrig bra påå bilder, men iaf den bjuder jag på! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0