Bio! x)

Hejsan svejsan! :D
Idag hade jag ont i huvudet på morgonen, så jag hoppade över träningen hade även ont i knät och fötterna -.- .. men så är de att vara gymnast & innebandyspelare samtidigt x)
Men tog en huvudvärkstablett och följade med till hallen där mitt lag skulle spela match. Jag och Denise tog killarnas plats och satte oss i seket(?)
Dom van även matchen med 2-0 mot huddinge.
Resten av dagen spenderades till hallen. Då de va massor med roliga matcher.. Jaja, jag vet att jag inte har något liv XD.. Eller jo de är mitt liv :D
Aja men va tvungen att dra  vid kvart över för att jag skulle med några vänner på bio vi kollade på en film .. Kommer inte ihåg vad den heter :s
På hem vägen sjöng vi hela vägen våra fina låtar som vi har i läxa fast mycket fulare än vanligt dåra ;)
Men nu ska jag dra och kolla på Mama mia med mami så vi få höras senare eller imorgon.
Puss!
/ My - Älskar dig A!



I miss this time! -.- Sum 2009! Robin, Wille & Flikkan! ♥


Kommentarer
Postat av: fLIKKAN

Skojjar du, saknar det som FAN !!!<33

2009-09-27 @ 21:19:08
Postat av: fLIKKAN

Skojjar du, saknar det som FAN !!!<33

2009-09-27 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0