Bilderna!

Japp nu har jag duschat och jag lovade ju att lägga ut bilderna från Körlägret nu. Och efter som jag håller mitt löfte kommer dom nu! :D




Jag och Bärfis
:)



6orna :)♥




Jojje
, men juste de va den här bilden jag inte fick visa tror jag .. Aja tur att han inte läser min blogg då? Eller kanske han gör de? Aja om han gör de räkna med att jag är död på måndag.



Haha, Fick en Jojje på mig xD Bjuder på minnen :)!




Min fina lunch! ♥



Vårt bord xD Bra att veta!



Badet, jätte fint!



Bad! :)



Hah, fina inte sant?





Girlsen!



På väg upp från de fina badet x)



Middan
(Mathilda's mat)






Dinana och lilla jag



Sweetnosiga jag XD!



Himmlen!



Ego pix XD



KOmmer mer senare nu ska jag till min farbror :)<3

Pus på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0