Bilderna fortsättningen :)!

Japp nu kommer fortsättningen!

Efter spökrundan! :



Hjälp tror jag dör XD!



Haha spökena festar!



Söta? Nej! Hihi jo.. I vanliga fall! Älskar er tjejer!



Jag, Diana och bästevän!
Amanda&Bea i bakgrunden :)



Gabbe Haha! :)



Jojje! Äcklig han ser ut! :o



Gabbe
igen!



Vårt fina godis XD Man kanske inte ser så mkt men aja!



Sista bilden för den kvällen ! :D


Bussresan hem :




Syster, Love! Dom kärde sanning eller konka ;)



Seffi min lilla spelevink XD!



Flossi försöker dra för gardinerna x)



Äntligen hemma igen.


Hihi, nu måste jag dra ska ju vara demogymnast imorgon, så jag måste snart sova om jag ska orka med de + träna sen. -.-
Men imorgon kommer iaf mickis Farmor(?) och hämtar mig vid kvart över 8 så jag måste ju upp 7! På en söndag :o Men jag får ju iaf träna läänge! Från 9-14 så de är ju ett tag. Jag har inte tillgång till en data på lunchen tror jag. Så jag skriver när jag kommer hem igen. och kanske påå morgonen, men självklart nås jag på mobilen svarar jag inte är jag inne i ett hopp. ;)

Men ni får ha de bäst här hemma, när jag sliter som jag vet inte vad i Lillsved. Thihi.
Kyssar !
/ My.


 


Kommentarer
Postat av: Karolina.

Att jag a l d r i g blir bra på kort! :o Hahha, det var jag som sminkade Jojje! Smile .

Hihi, älskar dig! :)<3

2009-09-12 @ 22:30:52
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Känner du karro petterson..?

2009-09-14 @ 14:38:42
URL: http://blondisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0