Vaken nu mina favoriter!

Godmorgon på er! Vaknade för ett tag sedan!
Då va de fredag igen då! Och var är jag H E M M A -.- Jag som hade tänkt att gå till skolan och träffa alla.. oj alla som är där för typ hälften av klassen är hemma, x)
Men iaf, nu kommer jag typ dö ju! Har inte träffat älskling sen i tisdags ju! Hur fan ska jag klara mig? :o
Hah, vad gullig jag är XD
Menmen, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! Typ sitta hemma och tråka som fan så jag vill att alla med mitt nummer MESSAR! 
 Aja, ska ta och käka frukost nu!
Kramis!
/ My - Älskar dig A!


Vad ska ni göra idag då? ♥



Min vän Sebastin XD visste inte vilken bild jag skulle ta så tog bara någon! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0