Träning snart..

Hejsan människor :D! Sorry för att jag skrev inte igår va med Alex!
Menmen, igår drog jag ner till tumba och möte upp Alex vi va i tumba ett tag sen drog vi hem till mig och lämnade väskan och sen vidare till henne(inte alls långt). Vi käkade lite nudlar och sen drog vi på hennes träning. Snacka om att de blev lååång tråktigt efter ett atg men de får man leva mer jag hade ju något att se fran emot senare. Vi drog tillbaks till henne sen och käkade middag som va köttbullar mad pasta = min och Alex mat XD , vi äter den typ alltid. Efter vi ätit skulle hon göra någon läxa så jag kollade på tv så länge :)
sen bar de av tillbaks till hallen. Haha de blev mycket fram och tillbaks. Men vi kollar på match Damerna 2a perioden kollade vi inte så mycket pratade om R O L I G A S T E grejen ever! Aja, de är ändå bara ni som fattar. Men jag kan skriva lite om de antingen senare eller imorgon..
Men just nu sitter jag här, inte ett dugg taggad för träning har nämligen huvudvärk! -.-
Men de är väl sådant som blir. Idag har vi haft ledigt pga utvecklingssamtalsdag(haha de va ett långt ord XD). Även jag har hadt utveckligsamtal gick as bra. Tycker bara de är lite pinsamt x)
Sen dess har jag typ inte gjort så mycket har gjort lite läxor och skit men nu är dmo klara. Så nu ska jag ta ch byta om.
Puss på er!
/ My - Älskar dig baby!


Kommentarer
Postat av: Elin <3

min fot på bilden!

haha xD

<333

2009-10-15 @ 19:23:31
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0