Tisdag = TÄÄÄÄVLING! :D

Hej! Här är de toppen är på bästa humöret i världen! Asså OMG har aldrig mått bättre! Okej jo de har jag men iaf! XD
Idag va de ne kort dag, vi slutade 13:55 tidigaste dagen! Efter pratade jag med en vän som de vart lita knas mellan mne vi redde ut allt och aa vi är vänner igen. Alltså Julia!  
Förlåt men asså kan fan inte säga mer än T Ä V L I N G=TÄÄÄÄÄÄVLING! Är hur jävla taggad som helst! Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska gör losers av dom, här är vi. Vi ska vinna vi ska ta dom guld medaljen vi vill ha dom. Lalalala. DE ÄR BARA EN TIMMA KVAR TILLS JAG SKA VARA DÄR NU!! Förlåt mig läsre men jag är så jävla uppspelt asså shit kan inte beskriva och de känns som om de kommer att gå bra ! :D

Men nu ska jag ta och gå och packa lite jag kommer senare med vad jag har på mig då XD
 Alla får hålla tummarna för mig ikväll vid 9 :)
Puss & Kram!
/ My -
Älskar dig A!



Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0