Sjukling.. -.-

Hejsan sötnötar! Hur är det med er? Själv är de ganska bra förutom huvud värken och hostan.
Igår drog jeg hem från skolan vid 10 typ för hade ont i huvudet och hade typ feber.. -.-
Aja, låg i soffan hela dagen och orkade inte göra ett skit. kollade på twilight och resten av dagen låg jag bara i soffan..
Men idag, vaknade jag vid 8 av att mamma drog till jobbet men somnade dock om i en timma typ.
Sen dess har jag typ inte gjort speciellt mycket. men idag känner jag mig mycket bättre får dock inte träna bajs på de! Aja, just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.. Min pappa har precis åkt till hans kompis land för att fiska och kommer inte hem förns imorgon och mami är på jobbet och jag sitter här helt ensam.. nej stackars er som behöver läsa de här förlåt mig!

Aja, ska ta och göra något att äta är sjukt hungrig nu!
Puss & Kram!
/ My - Älskar dig A!



Tänk om de skulle kunna vara så här?


Kommentarer
Postat av: Julia

Aa ibland önskar man ju sig det, hihi

2009-10-08 @ 15:58:00
Postat av: Wilma

haha, e det robin i mitten?

2009-10-14 @ 18:26:12
Postat av: wandisen

fett cool

2009-11-16 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0