Mormor och morfar hela dagen ..

Hejsan alla! Dålig uppdatering den här helgen men jag har inte haft tid..
Idag va jag hos min mormor och morfar. Morfar fylde år.
Tog 2 timmar ditt typ. Vi typ fikade, pratade, gick till min moster + kusinerna Teodor, Fabian och Adina(de bor på samma gata). Sen spelade vi lite xbox käkade middag den drog vi hem igen.. Och aa nu är jag hemma. Eller kom hem för LÄNGE sen men iaf ;D!
Och imorgon blir de mer uppdatering !
Nu ska jag dra iväg och fixa lite saker sen ligger Twiligt och väntar på bordet.. Och de är ju liksom bara ett MÅSTE! För den äger !
Aja puss & Godnatt(för jag hinner inte skriva mer ikväll)!
/ My -
Älskar dig A!


Eller inte XD♥ Tss hittade den när jag rev ut allt i min garderob dock va den för liten -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0