Måndag igen då!

Hej bloggis & mina favoriter! Då va de måndag igen då! *suck*
Aja, men de finns ju plus och minus! 
+
Nya träningar!
 Tävling!
 Match!
Jag och A Blir en månad! :)♥
-
Skola

 Läxor
Skador

De finns självklart mer men de har jag inte tid att skriva.
Idag va de en vanlig dag, bara massa tråkiga saker: Matte, SO, SO, Ni hajjar?
Efter drog vi ner till tumba och tog bussen hem.
Gkom hem och satte på tv;n och kollade lite sen kom jag på att jag inte rullat chockladbollarna jag gjorde smeten till i fredags ;$ Upps, tihi. Men rullade dom iaf och pappa lagade maten och nu är de dags för sista träningen innan tävlig! Wiho! Är pirrig som F A N! Fast jag vet artt de kommer att gå bra! Visst tjejer? ;D

Men nu måste jag dra träningen börjar om 10 min.
Puss! Av den lyckligaste tjejen just nu! :)
/
My - Älskar dig A!


Kommentarer
Postat av: Olls

Följ gärna min blogg!

Http://Olls.webblogg.se

PUSS

2009-10-12 @ 21:49:19
URL: http://olls.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0