Fullt upp! -.-

Hejsan bloggis!  Har käkat nyss! :D
Dagen har spenderats på lite olika ställen..
Jag vaknade upp i en lada hos Nelly(hon bor i en alltså renoverad, tihi.)  Sen drog jag till eklid för träning. Efter drog vi alla svettiga och ofräscha hem till min tränare Madde som bor i Tumba centrum typ.. vid ishuset och de ni vet? Aja, vi hade mys-eftermiddag kallade dom de (a). Kollade lite på filmer och så från gamla tävlingar och uppvisningar och skit. Men fick stjuss hem.. eller aa hem och hem mitt andra hem innebandyhallen alltså! Där jag blev kvar tills halv sju. Och då kom jag hem för första gången på 1 dag.. Nice!
Och aa vad mer kan man säga? Ingenting..

Så puss på er!
/ My..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0