Hejsan hoppsan..

.. alla läsare. Sjuk som jag är har jag gått och trott att de är lärdag idag. Asså lovar hela dagen tills pappa sa att de va fredag! Skum, ja visst!
Ja som ni märkte han jag inte med alla punkter på listan om vad jag skulle göra.. eller han med alla utom 1 att blogga. Men nu är jag här.
Som sagt så han jag med alla punter jag skrev upp. Heja mig XD
Men igår drog jag, Alex <3, RobinWille, till huddingebadet vi bade och sen drog dom och vi med men vi käkade där och dom på donken så aa.. Men Alex skulle köpa lite saker så hon skulle passa på när vi ändå va i huddinge, you know? När vi va i Huddinge är de någon som ropar på oss jag kolla självklart bak kanske va de killarna? Men nej, eller killar va de men inte smo jag ville att de skulle vara, du hajar? Så vi gick runt lite på H&M och vilka kommer in? Jo dom där killarna. Dom hängde efter oss till och med om vi drog till underklädesavdelningen(för tjejer alltså) va diom efter vi fick ty spriga till en annan afär för att få bort dom.. Och vi sprang bara in i en affär, och som tur va va de JC så man behövde inte skämmas när man gick ut där ifrån. Men dom skrek typ att vi skulle ge vårt nummer, så jag bah de vill ni gärna ha va? om bah: aa! Jag och alex: vände oss om och sket i att ge dom de..
Aja, då la dom iaf av och jag och Alex kunde vara ifred men självklart inte då måste vi draga hem för att kl va typ 3. Vi åkte em till sitt eller vad man ska kalla de ;) Då packade jag bara om för att dra till Nelly, vi fixade oss inför festen som va senare alltså halloween. Sjukt fina vi va.. Inte ;) Bilder från de kommer imorgon om jag hittar kameran då lovar jag att jag fotar imorgon också så får ni se när jag är i hallen med mitt älskade cp-barn Sandra Ekdahl :)..
Aja, åter till dagen ;) Vi festade berättade spökhistorier ja ni fattar nog!
Jag och Nelly hyrde film efter som vi glodde på sen va de sova som gälde jag hade ju gått upp vid 9 så jag va helt sliten! trodde verkligen jag skulle somna ett tag när vi kollade på film. *pinsamt*
Men v vaknade inte speciellt sent idag kl va kanske hal 10 ovanligt för att vara jag? Hmm.. Vi gick upp och äkade kollade på tv och bara myste sin fixade vi lösnaglar på mig. Tack Nelly sötnos! Dom är jätte fina! Langar bilde sen som sagt.. 
 Men som sagt vi myste läste skvaller-tidningar och lyssnade på musik när jag kom hem förtaste jag lyssna på musik men spelade wii och hade verkligen ingen lust att blogga just då. Senare drog jag på träning, gick ovanligt dåligt i början för att vara jag men ja bättrade mig och tillslut gick de bättre än någon sin! Tänk man kan gå från  att de går skit dåligt till att köra de bästa någonsin! men snacka om att jag saknar Gymnastiken nu asså! JAG VILL TRÄNA GYMNASTIK NUUUU! Inte på måndag! :@
Åh, är sur nu! De där förstörde min kväll, hade ju så bra humör ju !
 Aja , men de fick mig att inse att jag ska ta och dra och kolla på tv och äka godis.
Kyss.
/ My..


(går inte att ladda in bild nu, datan segar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0