Hejhopp!

Jag mår toppen idag.. Tror jag ;) De känns så just nu iaf.
Är nu hemma från Zäta Vi hade sjukt mysigt men som vanligt har allt ett slut och dagens slut va lite skumt, tar tuvär inte upp de här, så är de. Men iaf ska typ käka och sen dra ut med maria och träffa några killar? Hmm.. ;D
Nej då, jag är singel och tänker vara de ett tag XD!
Dagens planer:
* Käka 
- Möta upp Maria(och kanske Alex om hon hinner hem)
- Dra till centrum och möta några killar? ..
- Om alex kom hem dra till henne och snacka lite om endel saker(de behövs).
- Åka till Hallen, Alex ska träna. 
 - Dra tillbaks till Alex, hon måste ju liksom duscha och fixa sig. 
- Dra ut, och träffa några vet inte vilka eller kanske :o..
- Slagga hos Alex.
- Och blogga..

Får se om jag hinner med allt men nu ska jag dra och käka.
Puss.
/
My..


Kommentarer
Postat av: Julia

´My snäääälla kolla min blogg :D

2009-10-29 @ 09:55:26
URL: http://jullans.bloggplatsen.se/
Postat av: aline

Läs gärna min blogg www.majflickanaline.blogg.se

Tyckte att din blogg var väldigt fin:)

2009-10-29 @ 17:19:18
URL: http://majflickanaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0