Saknar er tjejer..

I era ögon va de säkert länge sedan nu. Men i mina ögon är de som om de va igår vi skrattade tillsammans. De va sen allt hände allt blev bajs de va fan ingen som verkligen förstod vad de egentligen va, eller jo tre och de måste vart ni! För jag själv fattade ingenting allt gick så fort. Från bästavänner för evig till typ fiender. Så ska de inte vara, eller hur? För vem vill att ens bästa vänner ska ställa sig emot en? Aa inte jag iaf. Jag vet att de händer mycket under åren som man bara kan glömma. Men jag va verkligen lycklig att de va B.A.M.M. igen och jag trodde att ingenting kunde skilja oss åt men de fanns något.. jag! De va jag allt va mitt fel de va ett missförstånd och sen ett hat. Jag mådde fan inte bra. Andra vänner som svek. Allt hände liksom på samma gång. Eller så va de så att man förstod när man tänkte efter.. man förstod va de va med alla människor. Ingenting gick i den vägen jag hade tänkt mig allt gick bara ut för. Men jag fortsatte och kämpade för jag trodde jag skulle klara mig. visst jag har mycket, jag har vänner, kärlek, men det är något som fattas.. B.A.M.M. ! Ett hål i hjärtat liksom. Som om någon stoppade in handen och tog ut något ur mitt hjärta, och efter blev bara ett stort hål kvar. Jag har egentligen förstår jag inte varför jag ska säga förlåt för jag förstår inte vad jag har gjort. Men de ända ord som snurrar runt i mitt huvud just nu är: Hur ska jag kunna säga förlåt? Kommer de att förlåta mig om  jag gör si eller så? . Ska de verkligen vara så? Ska de verkligen göra så ont? Jag har insett att livet inte är de lättaste och verkligen inte när de gäller kärlek och vänskap. Och visst alla har väl lidigt för vänskap förut, även jag. Men så här ont har de aldrig gjort! ag orkar inte med de här någe mer, de är nu allt bar skulle fallt på plats men istället kommer de bara mer frågor. Men jag säger nu förlåt. Förlåt för allt!  Men de jag får göra nu är att hoppas.. Hoppas på det bästa. Annars tjejer från ni ha de så kul i fortsättningen utan mig och mina problem. Men ni ska veta tjejer att ni är så jävla fucking underbara så de finns inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig mee!♥

2009-10-04 @ 19:33:21
Postat av: Julia

stackars dig ju

2009-10-08 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0