Äntligen hemma!

Hihi, det där med äntligen hemma kan tolkas på olika sätt men jag menar programet iaf XD
Sitter och kollar på de, asså om man kollar på innan och sen föreställer sig hur de ska bli efter så blir de andå alltid mycket finare, har ni tänkt på de någon gång? Heh, eller de är nog bara jag som sitter och tänker på de ;$ Men jag är ju jag, och jag är ju som jag är ..
Apropå bygge, vi har byggt om vår trappa till ingången. Och då har vi köpt lampor som lyser blått :s Ser fett skumt ut men "de ger de bättre ljus , audi bilar har de för att de är bra ljus" Jaha, är de så de är.. Jag tycker bara det ser skumt ut.. XD Haha, nej men vi får se.
Nu hör jag det börjar igen så hejdå på ses imorgon eller senare! 
*Kram*
/ My - älskar dig A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0