13 i skolan idag!

Hejsan hoppsan läsare! :D Hur är det med er? Själv är de väl ganska bra förutom huvudvärken jag har men de gå väl över får vi hoppas ! :)
Idag har de massa människor sjuka, vi va bara 13 st :s Jag är iaf inte sjuk *gald*
Vi hade de mys hade musik på morgon sv och sen idrott då varken jag, bästevän, Maria eller Robin va med ;) Så vi fick gå skolvarvet, men gungade istället :$ Busungar vi är! x)
Vi käkade lunch, på rasten sen gungade vi på storagungan med Viktor och Daniel.. Skumma typer ;), nej men domo hoppade från gungan så de va typ över räcket eller vad man ska kalla det XD
Aja, sen hade vi matte tills vi slutade(13:55) då vi gick ner till Tumba C och drog sedan till bibblan. Och när vi kommer ditt, vilka är där? Jo älsking, Robin & Massa andra som vi känner .. :) Och vad gör dom? Jo, dom spelar gittar! Lovelovelove! ♥♥  Hihi! Sorry men älskar de XD!
Aja, vi satte oss där ett tag sen skulle bästevän dra till sin buss så vi följde me henne till sin buss. Och där träffade vi Emma den sötnosen! Har inte träffat henne på skit länge så de va kul!
Meniaf, jag och Maria drog upp till bibblan igen gjorde typ inte så mycket, gick till bussen och aa nu sitter vi här XD

Har inge mer att säga om dagen, ska ta och spela sims nu!
Puss på er! Love U!
/ My - Älskar dig A!


En ros jag fick på Pride paraden i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0