11 sjuka idag, taha! :D

Hej bloggis! Vad gör ni? Själv har jag percis käkat typ middag eller vad man ska kalla de..
Idag hade vi de fett mys i skolan. De va 11 sjuka + att Julia drog hem för hon hade ont någonstans :s
Så de har vart rikdit lungt idag. Jag, Bettan & Maria va inne en rast och lyssnade på en sak asså snacka om att vi garvade asså! Så roligt! :D
Aja, vi gjorde inte så mkt idag läste, snackade, och ja vi jobbade lite men inte mycket XD!
Slutade 14:40 med musik! Då gick jag och Bettan , ner till Tumba och tog bussarna hem till sig. Ochnu har jag precis käkat och ska byta om för träningen nu. Och i dag är de FRISTÅENDE alltså en slags dans ;D

Men nu ska jag som sagt dra och bytta om kommer hem 15 i 9 utan att blogga tror jag men aja vi får höras senare eller imorgon ;D
Love u !
/ My - Älskar dig A! 





Bild från i sommras på Ölstarocken där pappa spelade :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hade ont i handen hellu

2009-10-05 @ 19:14:25
URL: http://JULLANS.BLOGGPLATSEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0