Tidsfördiriv, hemma!

1. Vad heter du ( allt som allt ) ? – My Christin Eriksson
2. Vad kallas du?
Mysan/Mysis
3. Vad vill du bli kallad? –
Venne ngt fint/gulligt :.
4. Födelsedatum? – 2a Januari, tidigt som fan.
5. Stjärntecken? -
Stenbock
6. Lunar? – nope
7. Msn? –
Ofc!
8. Helgon? -  Öh, nej?
9. Vart bor du? – Tullinge ♥
10. Vad har du för mobil? –
Sony Ericsson w595
11. Har du en egen dator? –
nepps, delar med mami & pappa men jag använder den mest tror jag..
12. Vem är din/dina kompis/kompisar – Daniela, Karro
.. haha men ofta jag orkar skriva alla här? ;s
13. Har du något husdjur?
– nepps.
14. Vad ska du göra i sommar? –
De är långt kvar men man får väll hoppas att de blir mycket sol, bad, musik & Vänner, den ska iaf bli oförglömlig!
15. Favorit färg? –
Rosa, svart, brun.
16. Turnummer? -
7, 10 &  17
17. Vad älskar du mest? – Dom som oftast hatar mig.. Fast mest älskar jag nog, min kärlek som ingen förutom jag vet om..
18. Intressen? -
umgås med vänner, träna, shoppa & självklart festa !
19. Favoritband/artist?
– Ojsan de ve svårt gillar många!
20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? –
Samma som innan.
21. Namnsdag? -  
Varken My lr Christin finns  , så nej.
22. Vad skulle du vilja heta? -  Tror typ Emma, eller som min ”syster” Karolina :)
23. Vad heter du på din msn just nu? - ' My Eriksson,
24. Hur många online? – 27 st  
25. Vem är din 7:nde online? –
Amanda..
26. Vem har du blockat? –
Shh.
27. Hur många olika grupper har du? -
2, Online/Offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail? –
Japp 12 st.
29. Har du några nya kommentarer på bdb? –
Har inte bdb.
30. Isf hur många? –
no coment
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? –
Tihi, som han jag älskar mest!
32. Beskriv ditt hår? –
halvlångt - lite slitet -  mörkblont – snebena-
33. Har du några piercingar/tatueringar? -
Nope. Om inte öronen räknas?
34. Vart skulle du bo om du fick välja? - 
Utomlands. Thiland/Grekland.
35. Bor du i lägenhet eller villa? –
Villa.
36. Vilken färg är snyggast på kläder? -
Beror på vilka kläder, men typ blått/svart/brunt/rosa.
37. Vad har du på dig? – svarta Tights, ett svart tanktopp & en Cardigan i lila  
38. Har du något i håret just nu? –
Japp, men de är hemligt vad, ni läsare och alla får veta de på fredag!
39. Vad har du gjort idag? –
Skolan + staden..
40. Vad ska du göra imorron? -  
Tänka på allt, blogga, tänka, träna, tänka, duscha, tv. + Älska honom.
41. Hur mår du just nu? –
Som vanligt.. alltså inte speciellt bra.
42. Hur brukar du annars må? –
Olika.
43. Är du sjuk? -
Nej.
44. Har du ont nånstans? – Aa!
45. Har du gått till tandläkaren detta året? –  Japp, men de va länge sen!
46. Vad heter din mamma? – Kay, kallas Kaysa.
47. Har du några syskon? – Nope.
48. Vilket är ditt favoritdjur? –
Kissekatt/hund.
49. Äter du ofta godis? –
Nej, inte så ibland.
50. Vilket är ditt favoritgodis? –
Surt.
51. Vad är det finaste som finns? - 
Han..
52. Vilken är din favoritdryck? – Fanta exotic och päron mer.
53. Vilket är ditt favorit tv-program? –
Venne,
54. Vilken är din favoritveckodag? -
Fredag kvällar och lördagar.
55. Vem är din förebild? – Storasyster Karolina
& sötnosen Daniela !
56. Vad är bäst med dig? –
jag vågar säga min åsikt, och att jag är den jag och inte ngn annan.
57. Har du några komplex? -  öh? Vad är de?
58. Hatar du någon just nu? –
Öh, .. Ja ?
59. Saknar du någon just nu? –
ja, mer än någonsn!
60. Har du kysst en apa? -  
Varför skulle jag? :s
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? –
Kattunge.
62. Är du allergisk mot något? -
Nej tror inte det. Ellar de kliar i öronen när jag äter morot ?
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? –
Vaafan, har inte de!
64. Hur många bilder har du lagt ut? – Eh, ofta jag räknar?
65. Vad har du valt för bild här ovan? -
Vadå här ovan ?
66. Vilket band är det dåligaste som finns? –
Falska människor!
67. Är du kär? –
Tihi, jaa kanske man kan kalla de kärlek?
68. Isåfall i vem? Det är däremot hemligt, haha.
69. Vad är din civilstatus? –
SINGEL.
70. Vad har du för sexuell läggning? -
Ööh , jag tänder på killar!! Kommer inte på just nu vad det heter , haha men jag är tjej och tänder på killar iaf!!! :)
71. Är du homofob? – Nei.
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? - Har fortfarande inte bilddagboken men har mkt annat.
73. Isåfall vilken/vilka? -
Playahead.se
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? -
Haha, det finns fan as många fula !
75. Vilket är det fulaste killnamnet? –
Mohamed typ ? HAHAHAH! Nej venne.
76. Har du varit hos frisören det här året? -
Ja men de e klart!
77. Använder du nagellack? –
Oftast, ser mycket fräschare(?) ut!
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? -  
Varför vill ni egentligen veta sånt? Men ja de har jag.
79. Har du eget rum? –
De är klart!
80. Har du en dubbelsäng? – nej, dom får fan ta och köpa en snart.
81. Har du en egen platt tv? –
nepps.
82. När flyttade du senast? -  
6 år sen.
83. Vilken stil har du? -
" fjortis " stilen enligt alla typ, men själv tycker jga typ ganska gullig, mycket klänningar, rosa.
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? - Zac Efron
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? –
Venne.
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? - Zac Efron :$
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? -
Ööh..
88. Har du hoppat studsmatta det här året? –
Mh!!
89.Vilken är den godaste frukten? -
Typ vindruvor och mandarin.
90. Äter du grönsaker varje dag? -
Nej, haha.
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? -
Jag älskar vatten =)
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? –
Normal typ?
93. Hur lång är du? - 
1.47/48
94. Är du nöjd med dig själv? –
Men hallå är du skön? Klart jag inte är finns mycket jag är nojd med ännu mer jag inte är nöjd med.
95. Vad är du bra på? –
Älska fel presoner, fast jag tror jag valt rätt denna gång(första gången)!
96. Har du en egen hemsida? -
Nej men min bloggen är väll kanske som en hemsida?
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? –
Mycket skat om bdb.!
98. Hur gammal önskar du att du var? –
15, kanske?
99. Vad är klockan just nu? - 
20:18
100. Är det jobbigt att svara på frågor? – Vissa, men annars nej.
101. Hur ser din dataskärm ut? –
Platt? Vad ska man säga då?
102. Har du städat idag? –
Nej men igår, visst är jag duktig?
103. Har du varit ute idag? - Ja !
104. Vem ringde du senast? –
Daniella!
105. Vad var du senast arg på? – Den jag inte borde vara arg på..
106. Vad har du för status på msn just nu? –
Inte vid datorn, orkar inte snacka med alla när jag gör de här.
107. Vad har du ätit idag? –
Ett rostat bröd, och sen max.
108. Önskar du att du var tjockare? - nepp, smalare.
109. Hur många hus har du bott i? -
tre hus ..
110. Är du medlem på last.fm? -
nei
111. Lyssnar du på webbradio? –
De händer ibland.
112. Bäddar du sängen? -
nej , de får mamma göra oftast.
113. Har du lätt för att somna? –
Ibland.
114. Snarkar du? –
Inte om jag, inte är sjuk.
115. Vad har du för startsida? –
Blogg.se
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Nä :/
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
– Nej, ofta alla ska höra vad min kompis säger? :o
118. Vad lyssnar du på just nu? –
Jul musik ♥.
119. Vad har du för ögonfärg? –
Asså är lite anorlunda jag har ett grönt öga och ett blått ;)
120. Vill du tatuera dig? -
Ja. Men bara en liten.
121. Vad har du för visningsbild på msn? –
På mig från vinter 08, med Amanda(saknad) i bakgrunden.
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? -
Msn, blogg och pea.
123. Laddar du olagligt ner musik? –
Har men lääänge sen.
124. Har du en egen mobil? - 
klart jag har !? Ingen får se vad jag skriver med mina vänner ..
125. Är du fet? -
jag tycker de, men typ ingen annan.
126. Vad önskar du dig i julklapp?
- PENGA PENGARPENGAR! MASSOOOOOOR AV KLÄDER OCH SMINK , TYP DATOR OCH AA RUUUUUBBET!!!  =)
127. Ska du köpa prada mobilen? –
nej?
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? –
Ja! Bääst!
129. Är du emo? –
Ne, kommer aldrig bli!     
130. Vad stör du dig på? –
Mycket men mest falska personer tror jag!
131. Vad är emo enligt dig? -
folk som skär sig, går med svarta kläder och sminkar sig svarta under hela ögonen ,  fast en musikstil också, USCH!
132. Brukar du lyssna på hög musik? – ja! Alltid!
133. Vad gör du om dagarna? -
plugget , vänner , läxor och träning.
134. Tycker du om popcorn? –
Mm.
135. Vilken är din favoritläsk? –
Har du inte redan frågat de?
136. Vad är din favoriträtt? –
Olika, men tror kebab, kanske därför jag är så tjock?
137. Vad tycker du om raggare? –
Heh, venne,
138. Vad tycker du om punkare? –
Lika som Emo gillar inte!
139. Har du skärt dig nån gång? –
hihi, aa men inte med mening skulle skära tomat...
140. Är du död? -
ja självklart ? de e därför jag skriver!? SAJK! nej jag är inte död. Då hade alla gråtit floder och saknat mig för mkt!
141. Är du osynlig? –
Ja de är klart, de e därför jag vet allt för at jag är där fast inte ser mig? Skulle inte tro de.
142. Filar du naglarna? – Mh.
143. När ska du flytta hemifrån? - 18 & jag drar!
144. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? – Ja, självklart. Inte bara på fredag kvällar! Alla dagar!145. Vem är du mest lik i mumintrollet? – Men lilla my så klar jag heter ju My och är döpt efter hanne. För mami tyckte hon va så ball ;$
146. Har du fräknar? – Nej!
147. Har du posters på dina väggar? –
aa!
148. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - Fyfan ..
149. Bada eller sola? – sola, lätt!
150. Åska eller sol? - Sol
151. Vinter eller sommar? –
sommar!
152. Vad tyckte du om de här testet? – Tidsfördriv så de va ju bra!
153. Sista frågan nu: vad är klockan? – 20:40.


Kommentarer
Postat av: Jessiickas<3

Kulit ;O<3

2009-11-26 @ 18:39:15
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0