Samling om 15 min

Hejsan på er mina favoriter! De blir kanske inte VÄRLDENS längsta inlägg. Men ett blir de iaf.
Hmm, vad gjorde jag igår? .. Juste de va ju skola, vi hade TRE musiklektioner igår :s
Vi sjöng med en brass grej som vi ska ha konsert med på onsdag :)
Efter skolan drog jag med tre andra kompisar hem till Maria. Flummade lite ni vet så som vi gör XD
Men sen va de träning kul!
Men mer om idag!
Om ca en kvart ska jag dra till samlingsplatsen och sen bär de av till Tumba där vi idag ska spela 2 matcher mot dom alltså. Lätt och svår :) 
och Diana ska komma och kolla enligt henne vet inte om hon drev men iaf hon kanske kommer och glor på mig när vi äger ut tumba! Haha snacka om pisamt om jag gör bort mig för då kommer jag ha skämt ut mig för måånga i min skola ;) Ojoj, håll tummarna för mig.
Senare idag ska jag till min farmor sover där mamma och pappa är ju inte hemma. Och jag orkar inte laga mat ;D
Men hon har en bärbardator som jag nog kommer att få låna och slänga in ett inlägg då och då! :)

Nu ska jag ta och packa de sista och sen är de TUMBA som gäller :D!
Kyss
/ My..



Mina fina älsklingar älskar er sötnosar! Idag ska vi KROSSA tumba iaf en gång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0