My eriksson

Jag vill bara säga att jag älskar dig My. Du känns verkligen rätt för mig, och du är så otroligt lik mig. Du är inte vilken person som helst för mig. Alla kanske tror det, för att jag har så många kompisar. Men det är något speciellt med dig som får mig att gråta när jag läser t ex sms från dig. Du är så himla söt och omtänksam. En sån person som du får man bara chansen att bli vän med en gång i livet, om jag förlorar dig tappar jag en bit av mitt hjärta, eller hela. Jag skulle aldrig lämna dig utan att veta att du klarar dig. Att se någon som du får en att må bra. Så jag beskriver dig kanske ni tror är till gjort eftersom det är så vanligt idag att bara säga'' jag älskar dig'' Men det ärett väldigt starkt ord. Det bästa med dig är att du är så lätt att prata med. Du skulle kunna förstå mig utan att jag prata. När man är med dig får man den där känslan som inte går att beskriva. Om du vet hur mycket jag älskar dig, är det mer en det. My Christin Eriksson, mitt livs person. Från och med nu är jag din skydsängel. Skadar någon dig, finns jag där. Jag kommer alltid finnas vid din sida och du kommer alltid kunna vända dig till mig om det är något. Jag tänker på dig hela tiden och jag gör saker för dig, hela tiden. Jag skulle kunna ge dig vad som helst. Jag skulle kunna döda för dig, vilket också är ett starkt ord. Jag har äntligen hittat en person som är precis som jag. Lite oseriös men ändå alvarlig och går att prata med. Och en sak till, dör du, dör jag. Jag älskar dig! / daniela

My Christin Eriksson+Daniela Michelle Berg, för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0