Jobb & lång prat.

Hej på er alla!  Jag sitter just nu på mammas jobb i stan med Maria vi spelar fv på ansiksboken.
Jag borjade dagen som alla andra tråkiga dagar 8:10 -.- Då hade vi bild, sen SV, SO, SO igen, musik(fast va på lagråd då kom jag på nu) men sen hade vi grej med 4orna. Fett pinsamt! Sen spelade Danne, på piano + sjöng! FINASTE!
Slutade 14:45 fast vi fick sluta tidigare typ 5 minuter så slutade 14:40, men de är väl mycket? Haha, glad för 5 minuter. Men jag kände mig pratglad när Maria och jag satte os på tåget och Maria skulle läsa så jag tog och ringde Danni den sötnosen. Vi skulle prata idag så de gör ju ingenting. Pratade inte så länge med henne, eller aa 1 timma typ. Tycker lite synd om Maria som satt där och hade ingenting att göra/prata med. Hihi upps. :$ Men säger man att man ska läsa så. Hihi nej då Maria jag skojjar bara.
Vad ska jag göra här i stan då? 
Jo, jag ska först
 ♥ hemligt.
♥ Kolla inne på Butriks efter saker man kanske kan ha åp en maskerad? 
 ♥ Kolla efter lite saker på H&M, bl.a. fokisaker, rosetter, en mössa. strupbyxor m.m.
♥ Gina, kolla efter lite saker. Vet inte vad.
♥ Någon assesoarafär. Kommer inte på någon nu menmen. 
 Så de ska jag göra i staden idag.

Men nu ska jag gå och puscha på mamma så vi kan komma hem någon gång också.

Puss på kinden.
/ My..

Ist för ett till inlägg kommer nu låten jag snackade om förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0