inget inlägg, i know..

Hejsan! Vet att de inte blivit någon update men mami har blivit sjuk så jag har hjälp pappa skit mycket *stolt* nej men asså har tränat så har liksom inte haft tid att uppdatera! Men nu får ni en kort.
Idag fick vi sluta tidigare pga att läraren va sjuk. Så som som hade med sig läxan ch gjort den fick dra dom andra fick stanna kvar och göra den. Och bra som jag är fick jag dra eftersom jag hade med mig min. GO ME! :D
Men drog hem och aa hjälpte till här hemma. Va en liten stund med Maria också. Sen va de träning och massa.
Men nu är jag iaf här men sk asnart gå och lägga mig. Inte för att jag är trött eller så utan mer för att jag har match imorgon. Och vi har samling kvart över 9 -.- *suck*
Men imorgon är de också lördag = hallen dag! :D Men tråkigt nog ska alla hem till oss imorgon och käka chips och dricka läst men kul ska de bli iaf jag får ju vara med några av dom som betyder mest och de är ju ALLTID kul! :D
Men nu hör jag att idol börjar igen.. Vem åker ut tror ni? Aja, nu drar jag till tv kanske kommer ett inlägg tidigt imorgon. Asså innan jag åker.
Men godnatt älsklingar och puss på er!
/ My..



Bild från Oskarström 2009 Ge mig de tillbaks! Jag saknar de som fan! Inte bara oskrström utan allt. Allt va så bra. Allt va prefekt.
 (lite får man ju bjuda på sig själv, eller aa i de här fallet massor!)

& Jag tror att de är många som förstår varför. Speciellt ni i gymnastiken, eftersom jag berättar allt för er och ni va ju där.. I Oskarström och fick dela de här med mig. Och ni som jag hade då men inte nu. Jag sakner de helt enkelt. Men de är bara tänka posetivt. De kommer nästa år igen iaf OSkarström. Men kanske inte ni. Men man kan ju alltid hoppas på att ni kommer då eller tidigare inte sant? :D


Kommentarer
Postat av: Jullaan <3

:( Stackars dig My ..

2009-11-13 @ 23:10:46
URL: http://jullans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0