INGEN TRÄING! :'(

Hello! Sitter här och tittar på bilder på Betty Boop. Nu blev ni nyfikna, nej men ni får veta varför i nästa inlägg.
Jag tänkte inte skriva om dagen. För den har varit tråkig och vem vill läsa tråkiga saker? INte jag iaf, så varför ska jag skriva tråkiga saker? Aja, men nu när jag har ett heeelt inlägg tomt så kan jag ju fylla de med bilderna jag lovade er inte sant? Äh, orkar inte bry mig. Så gör de iaf!

Fredag :


Hallen, när vi kom dit. Inte tullinge där, utan gäfle(?)..



Rasmus. :)



Tjejer älskar er! ♥



Logge ♥



Mickis, gjorde klossen..



Hanna. A Gald? Javisst!



Tränarna Johanna, Anna, Madde & Johanna.



Fin! Naaat!



Daniel, Har för mig att han hette så, galen va han iaf.,

Jag :)

Lördag :


Mickis älskar dig! ♥




Tindra♥



Sara ♥



Logge's gosedjur, Bullen
som vi döpte den till! Så söt! ;D



Jag innan, vi skulle på preomenad efter en paus.




Sun!



När jag och
Mickis
låg under alla klossar.







Så de va några av måååånga bilder.
Nu ska jag fortsätta vara snäll och lägga ut lite andra saker jag lovade..
/ My..


Kommentarer
Postat av: ylva

hej my :D får jag ta bilderna från gävle som du har lagt ut?:)

2009-11-29 @ 09:37:28
URL: http://lovisaylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0