Ingen lust idag!

Hej på er alla! Har idag ingen lust att blogga om dagen så ni kommer få vet lite om gävle! Eftersom jag ska ditt på fredag :) Och här kommer ett litet "schema".

Japp's som jag sa ska vi ju till Gävle på fredag med gymnastiken! De är ingen tävling eller så utan de är bara tränings läger.
 Fredag: vi åker  ca kl 16:00 och är kanske där vid 18:00 så ni får gätte gärna messa/ringa mig då för att underhålla mig. Aja, på kvällen ska vi a lite aktiviteter asså lekar typ. Sen ska de vara tyst kl 11, för att då ska vi ladda inför morgon dagen. Alltså sova, kan ju tala om att de behöverman om man ska göra de vi ska göra på lördagen.
Lördag: Väckning(?) halv 8 kanske. Frukosten serveras iallafall 8:00. Sen börjar första tränings passet 9:00. Lunch äts kl 11:30.Sen början nästa pass efter lunch(ingen tid planerad) men vi tränar iallafall fram till kl. 17:00 då middagen serveras. När maten har smält ett tag börjar sista passet. Kvällen avslutas sen med kvällsmys och andra saker, kanske 5 kamp som i Langnö :D
Söndag: Morgonen är likadan som på lördagen, frukost 8:00 Och första passet börjar 9:00. Vi kommer att´hinna träna och ät lunch innan vi åker. Sen lämnar vi käraste gävle ca 16:00 beräknat hemme 18:00.
' Då är liksom helgen slut menmen de är inte nu ju så de är ingenting att hänga upp sig på nu, visst? För jag ska ju åka till GÄVLE!!! ÅÅ Bara 1 dag sen åker jag! Oj nu blev jag galen som vnligt och gissa vad jag ska gör nu? Jo packa. Snacka om nice! Men jag kommer tillbaks snart. Ska bara packa! Och ni på msn jag kommer att svara seeeegt som F*N.
Aja, puss! kommer snart!
/ My..


 Love!♥


Kommentarer
Postat av: daniela

det är klart att du ska sova över hos mig då gumman :) Så ska fi sminka oss, fixa håret och allt. VI kanske kan göra det första dagen på jullovet? :)<333

2009-11-18 @ 20:03:33
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0