Imorgon.

Imorgon är de fest på skolan och ofc ska jag dit och röja. Taha, ska iaf vara Betty Boop. Ska låna klänning av Danni, men om hon inte kommer blir de kanske lite svårt att få den. Men de löser sig nog..
Jag drar till Nelly, med Wilma & Wanda, vi käkar något och sen gfixar vi oss in för feeeeesten! Åh, sugen som f'n! Så de är ju bra.
Men vi all afår hoppas på att Danni kommer imorgon!
Nu ska jag ta och packa sen måste jag nog sova min skönhetssömn (a).
Vi hörs imorgon älsklingar. Dock kanske inte hos Nelly, men skriver iaf när jag kommer hem.
Pusssssar!
/ My..

Dagensklädsel kom nu också hah.
Men de va iaf:



♥ Tshirt -
Nelly's från Gina.
♥ Tjol - Gina
♥ Strumpbyxor(a) - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0