I mediateket :)

Hejsan på er! Hoppas ni är i skolan om ni inte är sjuka de är nämligen jag :D
Men just nu sitter jag och gör något test vet inte vad XD
Dagen har de inte hänt ¨å mycket har som vanligt trott att de är en dag + alltså trodde att de va onsdag idag :o
Aja sån är jag.
Men om typ 10 minutrer kommer 8orna och stormar in! Haha pinsamt ju. Nej men nu ska jag kolla runt lite på inter nett för jag är klar..
Eller nej ni ska få vtea lite saker för jag ÄLKSAR dom här knapparna! HAHA.
PÅ morgonen träffade jag Alva och fick hennes Canada! Tack! Men de första Karro säger är: Jävla fjortis My! JAg bah nej! Hon bah JO! Alla har en fjortiks tid gumman. Jag bah aa! Men berättar mer när jag kommer hem!

Men nu måste jag gå! Läraren säger de. -.-
Pussss!
/ My..


Kommentarer
Postat av: wandisen

hej jag ser dig haha XD

2009-11-17 @ 13:16:07
Postat av: Karolina Pettersson.

HAHAH! :D Men jag har också Canada då, asså hemma. Så jag sa det mest för att retas med dig (a) Men jag lovar att du kommer få din fjortisperiod snart lillasyster, a l l a har en! Hihi ;) <3

2009-11-17 @ 22:04:35
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0