HEMMA!

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter en jobbig men ändå väldigt lyckad helg.
Jag kom egentligen hem för 2 timmar sen men jag åkte direkt till hallen. Ovanligt *hosthost* Nej men, asså egentligen vetjag inte vad jag ska berätta ni vet ju redan allt ;P Nej men ni får bilderna isf i nästa inlägg annars kommer de här inlägget upp om 1000 år, så ni får bilderna i nästa inlägg. Om jag hinner för mamma tvingar i mig mat, ÄR INTE HUNGRIG! Annars lovar jag att de kommer upp imorgon!
Puss & Kram.
/ My..


Kommentarer
Postat av: daniela

ja, jag ger det hellre till dig. Du får allt när jag är frisk gumman :)<3

Love you sister!

2009-11-23 @ 12:56:27
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0