Haha, byta skola?

Hellu sötnosar! Idag va de en valig tråkig skoldag som jag själv tycker är jäääätte tråkigt att läsa om så ni får inte höra något från den, men efter skolan ska ni nu få höra om..!
Vi slutade egentligen 14:45(!?) Men vi fick sluta tidigare, och den här gången va de nte 5 minute, hah. Nej, 30 min :) WIHO! :D
Men iaf, jag tog 14:52 tåget hem, och sen bussen, då jag möte sötisen Emma, sen går Robin & Alex på. Snackade typ lite med Alex, han går ju i kunskap. Och Emma stackaren ska börja där till 6an, jag med kanske.. Eller han typ övertallade mig sen, att jag skulle börja där. Men venne om jag ska de, sorry Alex :$ Men kanske till 7an. Haha, men vi får se. Känns ju bra att veta att du slår ner dom som kaxar mot mig, som du sa taha! Så är de liksom inte i Björhaga. Där skiter männinskorna i en. MAja, men de va lite kul. Ska berätta för Mickis sen på träningen som börjar om typ 1 timma, hon känner ju Alex. Men nu ska jag käka.
IMORGON ÄR DE 1 DECEMBER! PUSSSSS!
/ My..



Titta vad Nelly gullungen skrev på bänken.. Älskar dig också gumman! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0