glömde berätta!

Ja jag glömde berätta att efter matchen ska vi kolla på herr och sen ska alla hem till oss. Och dricka läsk och käka chips pga att vi tog fler poäng än tumba förra helgen Go oss! :D Haha men de ska iaf bli grymt kul! Fast jag vet inte mamma är typc sjuk. Men aja vi får se vad som händer senare.
men jag kommer vara i hallen hela dagen så jag kommer inte blogga förns efter 6/7. Jag lovar ni klarar er! XD
Men nu ska jag åka. Eller har jag glömt något? Hmm.. Nej .
Kram.
/ My..


Jag erkänner, Jag äringenting utan er. Jag vill ha de tillbaks! Är de så här mitt liv ska vara fult av svek och tårar. Är de så här ett 11 årigt liv ska se ut? Jag tycker inte de. Så snälla får jag komma tillbaks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0