GÄVLE OM 5 MINUTER! :D♥

Goddag! Jag vet att inlägget inte kom upp igår, men jag skrev de men de ville inte publiceras typ, skumma dator!
Men iaf, IDAG ÄR DE GÄÄÄÄÄVLE SOM JAG SKREV OM TIDIGARE! SHIIIT! LÄNNGTAR! Mickis kommer och hämtar mig om 10 minuter.
Men måste säga en sak innan jag blir ännu galnare och glömmer de jag sak skriva nu.. De brykar hända.
Åter till de jag tänkte säga, som är till Danni! Ville egentligen bara säga tack för texten. Jag älskar dig också! Asså vet inte vad jag ska skriva, egentligen eftersom de inte finns så fina ord, så jag säger bara de. Jag älskar dig gumman!
Men nu när jag kolla på klockan blev jag galen igen nu är de bara 5minuer kvar tills jag sitter i Mickis bil på väg till träningeslägret i Gävle(läs mer om de i några inlägg längre ner). Jag kommer självklart inte att blogga. Men jag ber kanske Danni eller Karro att gästblogga! Men vi får se om jag inte glömmer de för det är så mycket att tänka på på läger och så mycket som händer, så kanske glömmer. Men ska försöka att komma ihåg.
Men nu måste jag gå och fixa de sista för sen kommer Mickis :D
Ni får ha de så bra här hemma mina söta läsare jag kommer hem på söndag igen och då lovar jag er MASSSSOR med bilder, för kameran + kameraladdagen är självklar med.. Eller är laddaren med? Ni ser ju måste dubbel kolla allting ;)
Pussssss & Kram!
/ My..


Amanda och Denise! Haha Amanda jag har en bild på dig ;D♥ Love u!


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

hahah ushhh ,, <333

2009-11-20 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0