Fältbussen idag -.-

Hej! Jag va med fält bussen idag, berättar mer när jag kommer hem från träningen..
Jag fick en komenter av en kompis och hon sa att hon tyckte jag skulle lägga ut lite roliga bilder och så, och de kan jag ju förstå. men de har varit så att jag bara haft gamla bilder som ni redan sett på datorn och cameran har vart bort. Men jag hittade den igår. Så nu blir de ändrig! Bra va? :D
Ni ska jág på träningen, måste åka tyidigare för mamma ska till doktorn, och om jag inte åker med mamma måste jag åka buss och de orkar jag inte! Men jag skriver om fältbussen när jag kommer hem lovar de!
Pussss.
/ My..



Vadå jag och Nellt snyggast på festen? ;D


Kommentarer
Postat av: Jullaan <3

Ni kom ju aldrig på skolans halloween fest ju ?!

2009-11-19 @ 19:04:58
URL: http://jullans.bloggplatsen.se/
Postat av: Jullaan <3

Jag vill säga att du har varit en ricktigt bra vän!

Jag vet att vi inte är med varandra så mkt längre pga många olika grejer! Men jag vill att du ska veta att jag verkligen saknar den gamla My, inte den sorgsna som man ibland ser sitta ensam, jag tror faktiskt INGEN vill ha henne iaf INTE jag ! Men just nu är det så svårt ju.. Och jag saknar ditt leende ! Och att kuna ge dig en "bamse"kram utan att bry sig "vem" som kollar på. Jag saknar det verkligen sötnos! Du som ALLTID brukade skirka ut över hela skolgården en massa "skit" xD

Och jag vet att du ser mig med en massa mänisskor som snackar skit om dig, MEN DU SKA VETA ATT JAG VERKLIGEN INTE HÅLER MED DOM! Du är så underbar asså det finns inte asså! Jag vet att du har det svårt nu men du ska veta att jag ALLTID har en axel (DU) kan gråta mot ifall det skulle behövas, Jag finns d´är My.. Även om du inte ser mig på rasterna för att jag hänger med nåra andra personer, SÅ kommer jag ALLTID finnas där för dig som du alltid har funits där för mig. Vi kanske inte har varit "bästa"kompisarna i alla lägen men ändå. Jag vill verkligen ha tillbaka den gamla My. INTE den ledsna lilla blondinen! Jag vill ha den spraliga lite "mysko" blondinen INGEN ANNAN!



Även om jag står med dom personerna du inte ricktigt kommer överräns med så finns jag där.

När du satt innan musiken ensam brevid Erika VARFÖR VARFÖR gick jag inte och tröstade dig ?, Det är såna frågor jag brukar ställa mig!

Och du ska veta att när jag nu kommer vara utanför "svergies gränser" i nu 8 dar kommer det vara du från klassen jag kommer att SAKNA !



LOVE UU, även om jag ibland inte visar det..

Och jag saknar dig värkligen !

2009-11-19 @ 19:16:45
URL: http://jullans.bloggplatsen.se/
Postat av: nELLY :d

SÅÅÅ SANT! ;) <33 X)

2009-11-23 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0