Daniela gästbloggar

Hej allihopa!

Jag tänkte bara tala om att My är just nu som ni vet på gymnastik läger i Gävle. Hon kommer hem imorgon, och jag tror att hon kommer uppdatera då. Jag vill fortfarande säga att jag älskar dig My! Hoppas vi ses på måndag. Du vet väl frotfarande hur mycket jag älskar dig gumman. Det är obeskrivligt så det är lika bra att bara säga jag älskar dig. Vi har fortfarande massa saker att göra innan jag åker bort. Vi ska shoppa, sova över, umgås och massa tjejkvällar! Jag älskar att vi har hittat varandra, nu är vi inte bara kompisar utan mer. Jag kanske inte ska säga det här, men mer än en bästis till och med. Jag ringer dig imorgon gumman, och då ska vi långprata!

daniiiela.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0