CHALLALALAL TULLINGE!.. osv

Hejsan!
Nu är jag hemma från Tumba där vi spelade match titta i förra inlägget.
Jaja, första matchen spelade vi lika 2-2. Då va även Diana och Madde och tittade :D Så då va ju liksom lite pisamt också , men ändå grymt kul! ;)
Vi hade paus då jag satt och snackade med dom(asså Diana och Madde).
Andra matchen gick S U P E R bra. Och den van vi! ;D
Haha jag han med mycket idag kan berätta snart.
Men iaf, min pappa har lovade att om vi tog fler poäng än dom så ska vi få chips efter träningen på fredag! :D
Och eftersom han inte är med ringde jag & Cp-barnet Till honom de lät så här..

Pappa:
Hej!
Cp-barnen: Hallå! Du får ta och köpa chips till på fredag!
Pappa: Nej är de sant!?
Cp-barnen: Ja! Haha :D
Pappa: Gu vad roligt! De ska jag göra!

Taha, kanske lite ointresant men iaf!
Så vi åkte nöjda och glada hem från storvreten!
Stackars lilla tumba -.- Naaat! Förlåt mig men är så jävla glad.!
Men juste: När vi skulle tacka, så va de någon som typ drog bak armen asså ni vet när man gör ska skaka hand så tar man borten typ över huvudet. Aja, hoppas de. Men de va iaf en tjej i Tumba som gjorde mot Olli så Olli slog till henne på armen. Och efter kom deras ledare och bah: Vad hände där när ni tackade? Olli bah: Jag vill bara lära folk att tacka. (olli visade vad hon hade gjort) Han bah: Aha men de ska jag säga direkt! Alla: Bra!

De här han jag iaf med:

- Komma fri 2 ggr men missa mål sen
- Göra ass(ist) 
- Göra bort mig
- Visa typ hela ryggen för alla
- Slänga mig mot bollen och halka
- Bli super lycklig!!
- Spela två matcher
- Få slag på foten
- Trapa snätt utan att bry mig.
- Få en tjej lack.
- Kaxa mot en 97. :S 
 
Och mycketmycket mera! Men jag orkar inte skriva mer. Nu ska jag ta och duscha, sen ringa farmor och be henne hämta mig.
Pusssssar!
/ My..


Laget länge sen åsido :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0