10 november.

Hejsan hejsan! Hur är de med er? Själv är humöret på topp!
Idag började vi precis som alla andra dagar 10 över 8 ;) Med musik.. Och blablabla. Skoldagen va kort men tråkig! MEn sista lektionen va så tråkig att jag och hanna borjade riva sönder ett blad i våra boker. Som vi rulllade ihop och kastade i Wilmas luvasom hon sen satte på sig. Och då snöade de ;)!
Haha, åkta hem och kom hem vid tre då jga satte mig här.. och aa mycket mer har inte hänt.
Typ nu ska jag och min pappa åka och handla fika, för mina kusiner Ronja och Jessica kommer senare. Juste angående min update igår, så tränade jag halv 6 och kom hem vid 4 då va de liksom bara att ställa sig vid spisen och laga mat, så jag kanske inte kommer att bli någon update på måndagar och torsdagar. Tråkigt men så är de.  Men jag skriver mera senare.
Kram!
/ My..


Ytligare en bild från Farmor som tydligen aldrig kom upp.. Ibland måste man bjuda på sig själv inte sant? ;D


Kommentarer
Postat av: villma

heheee snygg men ändå inte MOHAHAHA¨¨¨¨¨¨¨

2009-11-10 @ 17:25:58
URL: http://villm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0