- Storasyster gästbloggar i sin lillasysters blogg!

Hej alla söta! Nu gästbloggar jag i min lillasysters blogg. Trevelans visst ? :)
My är i Gävle på Gymnastikläger men det vet ni säkert redan.
Hoppas att hon har det bäst därborta och att det går bra för henne!
Men det tror jag, eller v e t! (y)


Iallafall Mysis gumman, vi har inte varit speciellt tighta den här hösten, vet inte varför men ja.. Det har du säkert märkt själv.
Men det är lite mycket i skolan just nu, sena dagar och lala och på fritiden är jag inte speciellt mycket hemma .
Är alltid och träffar vänner osv och när jag väl är hemma passar jag nästan alltid Tindra, så i plugget försöker jag plugga så mycket jag kan och ja.
Sen vet du ju att jag springer runt höger och vänster i korridorerna pågrund av "Mr hemlig" ;)
Men jag lovar, jag ska bli bättre på att umgås med dig, inte bara ett hej och en kram i korridorerna och sen en snabb pratstund, utan det ska bli bättre nu lillasyster jag lovar!
Jag älskar dig iallafall precis lika mycket som förr och du kan prata om mig om precis allting, precis som det ska vara lillan!

Pussen.
/ Din storasyster som även finns på
http://Sessankarro.blogg.se


Kommentarer
Postat av: L i s a -Mitt liv skrivet i bokstäver och ord-

Vad är en bra blogg för dig? vad vad ska man göra satt man kan vara "författare" till en bra blogg? Samt vad hater din favorit blogg?

Kram!

2009-11-22 @ 10:58:27
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0