Roligt :'D

Hejsan älsklings , tuvär blir det ingen bild idag jag har ingen bra just nu :(
Idag har det varit en tråkig dag i skolan en helt vanlig men på lunchen (halva klassen har sen lunch, vilket jag har) så äter vi med 7, 8&9:or och det är en kille i 8an som håller på mig mig typ 24/7 och säger att han vill gifta mig med honom och grejs , haha , det är lite kul så idag han bah,asså du glömint att ringa mig när du blir äldre
Jag bah,nej då
Han bah,Haru mitt nr?
Jag bah ja , jag tog från din blogg haha
Han bah,juste det finns där,
Sen skulle jag dra han bah hejdå sötnos pusspuss , haha helt sjukt asså han går i 8an :s
Menmen , efter skolan drog jag Bettan och Piff ner till tumba och typ kollade lite på ica sen skulle Bea dra jag är typ sams med Bea men inte med Amanda :s
Efter ett tag drog alla typ så jag och Maria drog hem till henne :s och typ gjorde pannkakor, älskar , hahah !
Sen vid typ 20,15 drog jag hem och satte mig här ..
Har inte hänt ngt mer , men nu ska jag göra mig iårdning för Kvällen , är sjukt trött !
Puss och kram på er
/ Mysan

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sebbe som håller på, inte sant lillasyster? :)<3

2009-05-05 @ 22:22:13
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

hihi , ja det är det :)<3

Hur visste du det? Du vet ju allt ;)<3

2009-05-06 @ 18:17:36
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha! Inge svårt att lista ut eftersom han hållt på så med mig och Johanna förut :p <3

2009-05-12 @ 17:17:59
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0