Månadens person är Mathilda!

Jag tänkte börja med månadensperson och för april är det helt klart ...



» Mathilda! «

Nu tänker jag inte skriva värsta grejen om dig bara något litet, men med väldigt stora ord.!  

Månaden börjar med att vi är med varandra 24/7 i mitten börjar vi glida ifrån varandra och då blir det mycket bråk sen i slutet blir allt bra igen ska det vara så nästa månad också ? Nej verkligen inte vi ska hålla ihop du jag Amanda och Bea!

Jag längtar efter skolan varje helg för att jag få träffa, och umgås med dig. Jag saknar dig redan efter skolan på fredan för jag vet att jag inte får träffa dig dagen efter! Det är du som gör så att jag vill gå till skolan gumman! Tro inte att det är ngt som jag inte gillar med dig för jag gillar verkligen HELA dig! Jag älskar dig lilasyster över hela mitt hjärta ! Du kan ringa mig vilken dag,vilken tid som hälst jag har alltid tid för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0