Älskar dig.



Jag vet att jag har haft den här bilden förut, men skit samma jag älskar den här bilden!

Älskling: Varje gång jag såg det förut pirrade de i hela kroppen så där som det gör när man är kär. Men att vara kär kan också vara skit jobbigt, som när du stod i fönstret när vi hade idrott, asså jag kunde ju liksom inte bara stå där och glo det skulle ju se hur sjukt ut som hälst. Det va den tiden jag bara ville springa och gömma mig när jag såg dig. När jag såg dig första gången tänkte jag typ inte så mycke på dig, då va du bara en vanlig kille som spelade fotboll, men innerst inne har jag typ alltid tyckt att du har vart gullig och så men inte så mycket. Och sen en dag när jag ligger och solar så messar Karolina att hon har en kille som tycker jag är grymt söt, men tjena tänkte jag, men frågade vem det va, och då va de du. Jag blev ju typ helt knäckt asså trodde du aldrig att du gillade mig, men jag sa typ ingenting. Se fick du mitt nr och vi blev tillsammans. Gu vilken härlig känsla att vakna upp en dag och inte vara singel, haha (a). Sen typ dumpade du mig vi blev tsm sen inte och sen frågade jag på dig och du sa nej. Den tiden när vi inte va tillsammans ville jag bara börja om på nytt och låssas som om inget av det här hade hänt!  Sen i onsdags så kom jag till matsalen och då säger alla " Diddi, vill snacka med dig" , så jag svarade bara "Okej" Så jag gick till henne och då hade ni typ snackat massa och sen ville du bli tillsammns med mig igen. Jag blev typ fett glad och bara hoppade runt i hela matsalen och typ ingen fattade varför haha, förutom Mathilda som sa att alla skulle flytta på sig, hihi (a) Men nu har vi vart tillsammans i 2 dagar haha. Och jag älskar verkligen dig och jag hoppas du också gör det. De ända jag vill är typ att vi ska ha det bra. Och jag vill berätta att du är en underbar person som förtjänar allt på denna jord. Du är den bästa pojkvännen en tjej kan önska sig. Jag älskar dig. Och vill  ha dig vid min sida hela livet Baby.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni är så söta lillasyster! :D<3

2009-05-22 @ 22:50:14
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

hihi tack ♥

älskar dig syster! :D♥

2009-05-30 @ 22:33:05
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0