- Vi föralltid !



Bild från i vintras, i miss! ♥

Hej mina sötnosar + min älskling, hur är de med er?
själv är det ganska bra förutom vädret. Ja jag vet att det är sol ute men inte kan man sola för att det blåser så jävla mycke :( , Men på fredag ska det bli värsta bra väder har jag hört *Jippie* 
Menmen, idag har det var ganska kul i skolan vi hade bild och "Glädjelammet" va sjuk = Inget matte test! :D:D:D:D  Skit nice asså! men om hon kommer i morgon så kanske vi gör det då :(
Menmen, vi hade bara typ roliga ämnen idag, som Sv/So som jag lärt mig gilla nu :s, Musik, Bild + typ en lektion som gick till att träna på våra texter som vi har i läxa till musiken, men asså man skulle de ;o
Aja, har vart med Bea, Amanda & Lovisa hela dan va sjukt länge sen vi va tsm för vi hade typ bråkat, men säger bara vi föralltid tjejer! ♥
På bilden messade jag med älskling när Maria sa vad vi skulle göra så fattade inte ett skit, men de hade ändå inte blivit ngt arbete för älsklingen va utanför så han satte sig vid oss utanför senkom Madde också :) 
de va sjukt kul, aja men sen slutade vi och han skulle stanna ville nästan stanna och vänta med honom men Bea <3, drog typ i mig (a) Annars hade jag stannat med dig älskling, älskar dig.

Det va väl typ allt jag ville säga för just nu kommer säkert ngt tidsfördriv snart för har sjukt tråk (a)
Kram på er & puss på dig.
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0