- vad e de du vill igentligen?

Det finns inget värre. en att få sitt hjärta krossat, och de var exakt de du gjorde.  Jag sitter och försöker glömma dig, försöker tänka positivt. Men du vet inte hur svårt de är, du vet inte hur mycket jag kämpar för att inte gråta när jag ser dig.  Att inte vakna upp med dig vid min sida, att inte höra ordet ' jag älskar dig' komma från dig.  Jag klarar det inte, okej? Du vill nu vara min kompis, men jag kan inte de! Du förstår inte hur sårad jag är, du förstår inte mina känslor just nu. För det är just nu, som mina känslor för dig är starkast. Att du inte bryr dig, det förstår jag inte..
jag förstår inte vad jag gjorde för fel? Du gjorde felen så allt blev så här vet du de? Jag älskade dig! varje jävla dag! älskade jag dig.. jag sa, jag saknar dig. fick inget tbx. jag sa att jag älskade dig. fick inget tbx. Vet du hur de känns? att bli behandlad så? och jag, jag fattar inte att jag inte släppte tidigare. Jag ville släppa dig för att jag kände mig inte älskad av dig, men jag älskade dig så jävla mycket så jag brydde mig inte.. Men just nu, bryr du dig inte ett shit om mig. du bryr dig om någon annan. Det är bara att ljuga mig rakt upp i ansiktet, du ljög nästan varje dag för mig rakt upp i ansiktet? och jag förstod det, men ville inte lyssna, jag ville inte släppa taget så jag lyssnade inte på någon. förutom dina lögner. Att lita på dig var ett misstag, jag lät mig luras av mitt egna hjärta. Alla runt omkring mig förstod att du var helt fel. men jag lyssnade  bara på dig, och litade bara på att allt du sa var sant. även fast jag kände att de var en stor lögn. Jag försökte göra allting som det var förut, när allt i mitt liv var perfekt. Inga jävla lögner, inga sårade hjärtan. Men det kommer aldrig hända förutom i min fantasi. Jag var lycklig med dig. men ju mer jag älskade dig, desto mer kom lögnerna fram. en efter en. och till slut. kom sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0