- träffade älskade syster idag !



Och här kommer en bild på henne också x)♥

Hejsan på er älsklings , gjort idag (?) Själv har jag inte gjort ngt specielt vart i skolan kollat på gamla bilder från tiden med my boy , Jag saknar den otroligt ! :'(
Menmen ingenting att göra ngt åt det går över snart, men jag tror jag vill ha tillbka dig :s
Aja skit samma , idag va jag i skolan som vanligt "/ efter drog jag och några ner till tumba ett tag sen dragade jag hem och nu sitter jag här..
Juste idag fick jag träffa min älskade storasyster Karolina igen gu va härligt det va asså har saknat henne , hihi , träffade henne senast i tisdag menmen ..
Idag gav jag min hjälpandehand till Hanna min lilla sötnos , som nästan skulle göra en sak , som jag inte tänker ta upp här.
Sen imorgon har vi sovmorgon till 9:55 super skönt nu får jag äntligen sova !

Det va allt för idag tror jag för jag ska draga på träning nu och fick precis reda på att myckis är sjuk :/
Aja pussar och kramar på er
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0