- tillbaka igen :)



Bild på min och Mickis <3 händer .

Japp, då är man tillbaka igen då, eller jag kom hem i söndags kväll, men skit samma. Saknat mig (?)  Jag har iaf saknat typ alla skit mycket!
jag årkar inte skriva så långt men lite :)
I fredags smsade jag med Mickis i princip(stavning?) hela dan, när kl va typ 10,45 smsade hon och sa att hon gick till bussen , shit asså tänkte jag som fortfarande sat i skolan , så jag tog bort mina saker och sa hejdå till mina älsklingar, och många "lycka till"  fick jag också :)
sen skulle jag möta Mickis vid typ Pia , när jag kom ner stod alla och väntade på mig och Mickis, vi åkte till Tullinge där dom flesta andra gick på. Sedan åkte vi in till stan och väntade på tåget vi satt först på ett tåg i 4-5 timmar *snark* sen bytte vi tåg i Lund och då åkte vidare till Engelholm.
Vi gjorde inte så mycket på fredag vi kollade lite på Sötertelje när  dom hade förträning i fristående , som några kanske vet så tränar min söta lilla Gina där så jag träffade henne :D Gu va det var länge sen! Har saknat henne!
Vi åt någon SKIT äcklig pasta salad där pastan va grön så ingen åt :s
Sen på lördagen gjorde vi inte häller så mycket , vi spelade kubb-cup mitt jag van haha Jippie !
Sen gick vi och kollade på tävling blananat Södertelje :)
Sen på söndagen va det dags för tävling, kl ringde 6,45 då vi skulle gå upp och packa ihop och städa packa tävlingsväskan, sen va det tävling det va typ ingen som sa ngt när vi åt frukost alla va skit nervösa tränarna också, hihi.
Men iaf vi kom på 20 plats av 47 lag vilket betyder att vi slog 27 jag och södertelje va så bra så dom gick till final där dom sedan kom på 9onde plats , skit bra!
Idag åkte jag buss tillsammans med Angelica till skolan då va allt som vanlig sen efter musiken , fick jag ont i magen det är väl ingenting tänkte jag då , men det slutade med att jag fick åka hem :s
Så nu sitter jag här har precis ätit lite har inte så ont i magen längre så jag ska nog gå till skolan imorgon :)
Nej nu har jag inget mer att skriva om eller juste vi spelade "Bubblan" typ 24/7 haha!
Menmen,  puss och kram på er vi ses imorgon bloggen + alla läsare.
 / Mysan, ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Svar; Hhaha! Älskling.. Det stog " honom " inte henne , hah . Men vad söt du är, jag älskar dig också lillasyster! :)<3

2009-05-13 @ 17:14:23
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0