- Tidsfördriv x)♥

Ta fram din mobil , gå in på kontaktboken, kolla bort och bläddra ner och stanna när du vill och skriv namnet du får upp.
Hej jag heter Daniella.
Jag är jättebesviken på Emma och Jannica.
Inte för att jag tappade min oskuld med dom, det gjorde jag redan med Johanna.
Men jag tror till och med Maria och Veronica skulle varit bättre på tekant än dom..
Min första kyss var med Aldin, Jeppe den äckligaste var med Logge och den som var mest upphetsande var med Madde.
I mina drömmar är jag gift med Maria H. men jag är otrogen med både Zäta och Sebbe.
Och mina barn fars är inte min man även om han tror det utan Tåget.
I natt drömde jag en mardröm, jag drömde att jag duscha tillsammans med Ekdahl men när han/hon förvandlades till Karolina blev allt genast mycket trevligare!
Just nu sitter jag och tänker på farmor men det är nog ännu skönare att pulla/runka till Flossi men jag bestämmer mig nog ändå för kusin.
Oj jag glömde! Jag måste skynda mig till bastun för att ha sex med Miranda.
Kyss på Thomas rumpa.


Haha, det va lite tidsfördriv x)

/ Mysan


Kommentarer
Postat av: Karolina

Den där har jag kommit på faktiskt! :o Och Johanna är beviset till det, heh ! Alla börjar plötsligt lägga in den i sina bloggar, hihi , fett stolt! :D <3

2009-05-16 @ 15:00:30
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

Hihi va kul :D

Ja stolt ska du vara :)♥!

2009-05-16 @ 23:04:18
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0