- Tandläkaren och förseningar !



Bild på typ horisonten(?) & Martina som kommer gående :)♥

Idag började vi skolan kl 10 eller a 9:55 hihi .
Vi hade vanlig skol dag  typ förutom att vi inte hade idrott.
Vi slutade 14,40 då drog jag Amanda,Hanna & Robin till Mickan och hoppade sen skulle robin gå, så vi gick in och spelade typ I Toy(svavning?), haha jag förlorade så jävla sämst hihi (a)
sen vid halv skulle jag draga till träningen , så jag och Amanda gick tillsammans och sen skulle ju Amanda till sig så jag fortsatte vidare till tåget. Det tåget jag skulle ta stannade inte i tullinge och inte i Stuvsta, och nästa tåg va försenat , asså åå jag blir galen på dom där jävla förseningarna i morse hade det hänt ngt så då va det bussar som kom istället :s
Men iaf, Jag skulle till tandläkaren kl 8:00 , åh tandläkaren förstörde min sovmorgon som jag verkligen behövde, . Så pappa stjussade mig och jag hade bara klivit upp dragit på mig ett par mjukissar typ och sen borstade jag tänderna och sen åkte vi. När vi kom dit skulle dom dra ut min fucking tand så jag fick inte äta på 1 timme, gissa om jag va hungrig asså, men som tur va va det pizza till lunch så man kunde ju iaf äta :)
Men på träningen va vi SKIT många .. Haha not vi va bara 2 stycken, det va jag och sandra !
Aja nu sitter jag ska gå och duscha snart men först ska jag gå och käka..

Nu kommer de komma en liten förändring i bloggen som min söta Zäta gör :)<3
Aja men nu roppar mamma att maten är klar .
Puss på er

/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0